Brutális KO-val győzte le Anthony Joshua a UFC korábbi nehézsúlyú bajnokát, Francis Ngannou-t péntek éjjel Rijádban. A britek korábbi világbajnokát már többször leírták, de ő a meggyőző sikere után a Cigánykirálynak üzent: Joshua szerint Tyson Fury helyett immáron őt illetné meg a vb-öv. Sőt már olyan vélemények is akadnak, amelyek szerint az ukránok bajnokának, Olekszandr Usziknak is van oka a félelemre. Anthony Joshua korábban kétszer is uralta a nehézsúlyt profi bokszban, amikor az összes jelentős szervezet világbajnoki címét egyszerre birtokolta, ám miután 2021-ben és 2022-ben egymás után kétszer vereséget szenvedett Olekszandr Usziktól, sokan már leírták.
Sziasztok! Aki nem látja bele a lényeget, az nem koncentrál eléggé! 🙂 Üdv, Béla #vagina #punci #nuni #vulva
Lássuk a kommenteket Youtube-ról : - László : "Pont az a lényeg amiről te szemérmesen hallgatsz. Sajnos ez a technológia még annyi gyermekbetegséggel küzd, hogy nem győzzük felsorolni. Értem én, hogy ez a jövő de még nem állunk készen rá. Sem emberi sem technológiai oldalról. Nagyon sokat kell még ennek fejlődnie, hogy az autópark többsége elektromos legyen. A te hurrá optimizmusod sajnos igen gyenge lábakon áll. U.i: Egyébként villanyszerelő vagyok és elég sokat foglalkozom a témával mert érdekel... - H. András válasza Lászlónak : "Nagyon szépen fejlődik is, viszont a belsőégésű már alig fejlődik. Nekem nincs hurráoptimizmusom, milliószor elmondtam, hogy 50 év lesz a váltás..." --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Mivel sok okoskodás/kérdés volt a Dakaros autóval kapcsolatban a komment szekcióban jutubon, ezért egy kis infó : Audi RS Q E-Tron : A lényeget tekintve egy hatótávnövelős elektromos autóról van szó, amelyben a Formula E versenyautókban is használt villanymotort vetik be. Tengelyenként egyet kap belőle az RS Q E-tron, így természetesen összkerékhajtású lesz, rendszerteljesítménye pedig 680 lóerő. A villanymotorok egyben generátorként is tudnak működni, így fékezéskor energiát termelnek vissza az akkucsomagba: az 50 kilowattórás aksipakk önmagában 370 kilogrammot nyom. Beépítenek egy harmadik villanymotor-generátort is, amely kifejezetten a töltésért felel. Ha pedig már hatótávnövelés: ezt a célt az RS5 DTM-versenyautóból származó kétliteres turbómotor szolgálja, amely 295 literes tankból szívja az üzemanyagot. forrás : totalcar.hu